This weekend

11:38

Heisann!
Siden det for en gangs skyld har skjedd noe skikkelig, skikkelig kult denne helgen, hvorfor ikke skrive om det her?

Som mange sikkert har fått med seg, vant min fantastiske venninne, Yvonne, The Voice på fredag! Først og fremst vil jeg bare si at det er så ubeskrivelig fortjent! Du er så flink, Yvonne, og det er ingen jeg kjenner som fortjener dette mer enn deg.

For anledningen dro jeg til Oslo for å heie, noe jeg er megaglad for at jeg gjorde. Det var noe helt annet å sitte i salen, enn å se det hjemme på TV.
Jeg ankom Oslo fredags formiddag og sjekket inn på Scandic Fornebu.
Etter at jeg hadde vært på rommet i sånn ca. 2 minutter kom jeg på at jeg hadde glemt å pakke truser, så måtte ut igjen å kjøpe det. Hater å bruke penger på så er det undertøy! Da jeg først var i gang kjøpte jeg like gjerne en veske jeg overhodet ikke trengte. Synnes økonomiske sans = 0.

Det var skikkelig gøy å få oppleve det hele live! Alle finalistene var dødsflinke, men jeg syns så klart at Yvonne var best! Etter en finfin konsert, mye klapping, et par tårer og en vakker vinner, avsluttet vi det med finalefest. Der var det superstemning med masse gøy dansing og latter. Jeg vil bare nevne at Sondre Lerche danset vedsiden av meg en liten stund på dansegulvet og jeg troooooor han gjorde det med vilje (k9s). Jeg hadde kun ett svakt "crazyfan"-øyeblikk: da jeg og Eirin (et annet medlem i Yvonne sin heiagjeng) spurte om vi kunne få ta en selfie med Sondre. So worth it.

På lørdag dro jeg hjem igjen til Bergen. Da trosset jeg både trøtthet og bakfullhet og joinet girls night out. Det var kjekt å se alle igjen, spesielt siden det var noen jeg ikke hadde sett siden før jeg dro Nicaragua. Jeg gikk ganske så tidlig hjem, noe jeg var glad for da jeg stod opp for å dra på jobb på søndagen.
Søndagskveld møtte jeg to andre venninner, og vi koste oss massemassemasse.

Med andre ord en ganske så fin helg! <3

Venter på flyet. Tok på meg finbuksen.

Vinnern!!!

Vinnern igjen!

Vi følte oss også litt som vinnere, og jubler for det



#starstruck


Et demonstrasjonsfoto om hvordan vente på bagasjen!


Et av høydepunktene var da Sondre var innom baren til pappa og jeg fikk en lapp der det står "Til Synne! Takk for festen i går." SWEEEEET! Må nevne at pappa fikk han til å skrive den lappen, men fortsatt.
Da er jeg sånn noenlunde klar for en ny uke!

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh