Bergenfest

12:31

Denne helgen var jeg på Bergenfest. Jeg hadde kun billett til lørdagen, selv om jeg så klart kunne ønske at jeg fikk gått på hele festivalen. Menmen, neste år.
Lørdagen var sååå bra! Team me åpnet showet klokken 13:00 og vi var selvfølgelig på plass. Jeg hadde bare hørt en låt av de før, så jeg ventet jo selvfølgelig på den, men resten av låtene var overraskende bra!



Etterpå gikk vi på Seinabo Sey. En artist jeg aldri har hørt om, men som tydeligvis hadde låten Younger. Den hadde jeg hørt. Herligheten for en stemme hun hadde! Meget vellykket konsert det også!




Det var jo ekstra deilig at solen bestemte seg for å ta turen til Bergen også!

Etter dette vimset vi litt rundt mellom to konserter. Vi dro først på Jaga Jazzist (tror jeg det het), men bestemte oss fort for at dette var for spesielt interesserte. Ikke at det var dårlig, bare ikke helt vår stil. Dermed dro vi heller på Natalie Prass. Hadde aldri hørt om henne før, men var helt greit. Det skal sies at jeg var ganske uinteressert fra starten av, så da blir det jo litt der etter.

Så var scenen duket for Aurora Aksnes! For en herlig person! Hun var bare så lættis søt der hun stod på scenen. Enkelte unner man virkelig alt de kan få, og hun går lett innenfor den kategorien! I tillegg så sang hun så vanvittig bra og musikken er super! Det var seriøst dagens opptur. Jeg hadde veldig høye forventninger til henne og ble likevel overrasket over hvor bra hun var! Elsket det!



Etter Aurora tok vi oss en relativt lang pause fra festivalen og kom heller tilbake til Alt-J. Personlig syns jeg at det ble litt kjedelig i lengden fordi alle sangene hørtes helt like ut for en som aldri har hørt på de før. I tillegg vil jeg si at de hadde veldig lite kontakt med publikum, så da ble det enda litt kjedeligere.

Tilslutt kom han alle hadde ventet på: Kygo. Jeg hadde selvfølgelig veldig store forventninger om god stemning og bra show, og han infridde virkelig. Fyrverkeri, kule lyseffekter og full pakke! 




Alt i alt: en veldig gøy dag!
I dag har jeg vært på jobb (var ikke like hardt som jeg hadde trodd, men hardt nok) og spilt konsert. Var ganske spent på den konserten da jeg kun hadde vært på en øving og før det ikke har spilt på så og si 5 måneder. Lol. Men det gikk heldigvis bra.

Da er jeg så klar som man kan bli for mandag! Heldigvis har jeg en skikkelig bra jobb, så det hjelper jo på en hel del.

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh