I gang

04:02

Den 30. Januar drar jeg til Nicaragua for å studere spansk. Ved denne anledningen tenkte jeg å starte en blogg. Jeg har lenge ønsket å begynne å blogge, men har aldri hatt noe særlig å blogge om, så med frykt for å ende opp med en kjedelig blogg eller å ty til rosa, har jeg latt være. Det passer meg derfor ypperlig å starte en blogg nå.
Jeg reiser med en organisasjon kalt kulturstudier, sammen med en venninne. Studiene i Nicaragua varer i tre måneder, men vi tenker å reise ca. en måned etter studiene er ferdige. Jeg ser virkelig frem til å oppleve en så annerledes kultur på nært hold, og å få lære språket ordentlig. Etter 6 år med spansk på skolen kan jeg en del, men har fortsatt mye igjen å lære. Det å få sjansen til å lære meg å kommunisere med spansktalende på deres språk tror jeg blir utrolig spenndende og givende.
Tenker å blogge litt før jeg drar, så stay tuned!
Peace out

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh